Bestil før den 21. december kl. 14 og vælg dao-pakkeshop for levering inden jul 🎁 🎅
Favoritter
  • Din søgning

  • Se alle resultater ()

Returvarer og fortrydelsesret

Julegaver kan returneres frem til 20. januar 2025

Julegaver

Nu kan du bestille årets julegaver uden at skulle tænke på om det er for tidligt i forhold til returfristen. Det er ikke altid man lige rammer plet med årets julegave – Måske er størrelsen, farven eller modellen ikke lige den rigtige, eller du har fået dobbelt og har derfor brug for at sende gaven retur.

Du behøver ikke notere at det er en julegave, da alle ordrer lagt mellem 11. oktober og 24. december 2024, kan returneres uden problemer såfremt varen er 100% i orden, ikke har været i brug og mærkerne stadig sidder på/er i original emballage.

Vi har forlænget vores returfrist til d. 20.01.2025, så du har god tid til at sende gaven retur og få pengene krediteret. Ønsker du en anden vare, skal du blot ligge en ordre på denne, og vi vil sende den afsted hurtigst muligt.

 

Der er 30 dages fortrydelsesret på alle produkter fra modtagelsesdagen, når du handler hos os som forbruger.

Følg blot guiden herunder for at returnere en/flere produkter:

  1. Registrer din returnering:
    For at registrere din returnering, bedes du maile os dit ordrenummer samt det 5-cifrede varenummer (f.eks. AB123) på det eller de produkter, du ønsker at sende retur til kundeservice@kids-world.dk. Bemærk: Du skal sende returvarerne senest 14 dage fra du har givet os besked om fortrydelsen.
  2. Udfyld følgesedlen/retursedlen:
    Følgesedlen, som fulgte med din ordre, er din returseddel, som skal udfyldes og vedlægges din returforsendelse. Har du brug for en ny returseddel, kan du printe denne standardfortrydelsesformular.
  3. Læg gerne returproduktet tilbage i dens oprindelige emballage:
    Alle produkter bedes returneres i den originale indpakning og i uanvendt stand. Mærker og klistermærker skal forblive på produkterne - ligeledes må produkterne ikke bære tegn på f.eks. slid, pletter eller lugte af udefrakommende dufte, hvis du vil være sikker på at kunne få det fulde beløb retur.
  4. Pak produkterne forsvarligt og vedlæg retursedlen:
    Den udfyldte returseddel vedlægges din pakke sammen med produkterne*. Genbrug gerne vores forsendelsesemballage eller pak produkterne i en ny pose/kasse.
  5. Sæt din returlabel på pakken:
    Hvis ikke du allerede har en returlabel, kan du købe en af vores returlabels her** (vores returlabels indeholder omdeling til vores adresse, track and trace samt pakkeforsikring). Vær opmærksom på, at sætte den nye returlabel ovenpå den gamle forsendelseslabel.
    • Ønsker du ikke at bruge vores returlabel, skal du sende pakken med omdeling*** til:
      Kids-world ApS
      Smedevej 6
      6710 Esbjerg V
      Danmark
  6. Indlever returforsendelsen hos den distributør, som er angivet på returlabelen og gem kvitteringen:
    Når du indleverer returforsendelsen hos distributøren, får du en returkvittering, som du skal gemme til du har modtaget din tilbagebetaling.

* Du må IKKE sætte hverken returlabelen eller følgesedlen/retursedlen direkte på produktets originalemballage (skotøjsæsken, papkassen som tilhører produktet, plastikken produktet var pakket ind i osv.).
** Hvis du ikke anvender en af vores returlabels, har du selv ansvaret for, at produkterne kommer retur til os.
*** Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, og vi har ikke mulighed for at afhente forsendelser sendt uden omdeling.

Bemærk: Har du produkter fra forskellige ordrer, må disse gerne samles i én returforsendelse - dog skal du vedlægge en udfyldt returseddel for hver af ordrerne.

 

Ønsker du selv at indlevere pakken?
Du kan vælge at aflevere dine returprodukter personligt. Følg trin 1-4 som beskrevet ovenfor, og besøg os i vores åbningstider:

  • Man-fre: 08.00-18.00
  • Lør-søn: 09.00-12.00

Få dine penge tilbage
Når vi har behandlet din retursag, modtager du en mail om at vi har modtaget dine returvarer og behandlet din sag.

  • Da du bærer risikoen for returpakken, anbefaler vi, at du altid sørger for at få en kvittering ved indleveringen.

Ønsker du at ombytte en vare til en anden?

Ønsker du at ombytte en vare til en anden, skal du sende den retur til os. Når vi har modtaget og behandlet dine returvarer, vil pengene blive krediteret for varerne, og du kan med det samme lægge en ny ordre på den vare, du ønsker i stedet for.

Denne procedure gælder altid, når du ønsker at ombytte et produkt til et andet – også hvis du ønsker den samme vare blot i en anden størrelse.

Vil du returnere en gave?

Skulle du have modtaget en gave, der er købt hos os, som du ønsker at returnere, skal du blot:

  • Udfylde vores returseddel.
  • Påfør meget gerne gavegiverens telefonnummer/adresse, så vi kan finde ordren i vores system.
  • Angive ordre-ID på bestillingen (hvis du kender denne).
  • Sende den til vores adresse ifølge vejledningen ovenfor.

Reklamation

Der ydes naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Kids-world i rimelig tid efter at du har opdaget fejlen. Her anses to måneder som rimelig tid.

Hvordan gør jeg?

Som start skal du sende os en e-mail med en beskrivelse af problemet/fejlen og vedhæft mindst 2 billeder. Ét af fejlen og ét af hele varen. Så kan vi både vurdere problemet samt varens almene stand.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget. Kontakt os på kundeservice@kids-world.dk, INDEN du selv returnerer varer, så vi kan afhjælpe problemet. Skulle vi ønske en defekt vare retur, vil vi pr. mail sende dig en returlabel.

Varen sendes til:
Kids-world ApS
Smedevej 6
6710 Esbjerg V
Danmark

Vi sender en mail, når du fortryder eller reklamerer.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.