DKK

• Se alle resultater ()

Schleich Dinosaurs

57
35%
Schleich Julekalender - Dinosaurs - 24 Låger Schleich Julekalender - Dinosaurs - 24 Låger 227,47 DKK
Oprindeligt:  349,95 DKK

Schleich Dinosaurs

Blandt de mest kendte legetøjsdinosauruser er de kendte fortidshistoriske Schleich dyr. Her finder du en stort udvalg af de kendte fortidshistoriske dyr, som er lavet i så god en kvalitet, at de kan være en fast del af børnenes legetøj gennem hele barndommen.

Med Schleich Dinosaurs kan du gøre din pige eller drengs leg med det andet Schleich-legetøj endnu sjovere.

Se hvad vi ellers fører af Schleich

Du kiggede helt sikkert forbi denne kategori for at se vores udvalg af Schleich Dinosaurs-modeller, men vi vil nu også gerne anbefale dig at gå på opdagelse i de andre Schleich-kategorier ud såsom Schleich Dinosaurs kan du også finde meget andet Schleich: Schleich Farm World, Schleich Wild Life og/eller Schleich Bayala.

Historien bag Schleich Dinosaurs

Hvis der er noget, der virkelig får børns fantasi til at blomstre, så er det historien om dinosaurer. Og ingen har fortalt den historie bedre i legetøjsform end Schleich Dinosaurs.

Schleich er en tysk legetøjsproducent, der er berømt for sine utrolig detaljerede og håndmalede figurer. Og deres dinosaurkollektion er intet mindre end et mesterværk.

Historien om Schleich Dinosaurs begynder for mange år siden, da mærket besluttede at bringe fortidens gigantiske væsner til børneværelser rundt om i verden. Gennem omhyggelig forskning og kunstnerisk håndværk har Schleich formået at skabe nogle af de mest realistiske dinosaurfigurer på markedet, lige fra den frygtindgydende T-Rex til den mildere planteæder Triceratops.

Schleich Dinosaurs figurer er mere end bare legetøj, de er en dør til en forhistorisk verden, en verden fuld af eventyr og læring for både børn og voksne. Så tag et skridt tilbage i tiden med Schleich Dinosaurs og lad eventyret begynde.

Stort udvalg af Schleich Dinosaurs

Er din lille dinosaurusentusiast klar til at gå på eventyr i fortidens verden? Hvis ja, så er Kids-world din ultimative destination. Vi har nemlig et kæmpe udvalg af Schleich Dinosaurs figurer, der er klar til at indtage dit barns legeunivers.

Lige fra den majestætiske Tyrannosaurus Rex til den blide Triceratops, fra den hurtige Velociraptor til den gigantiske Brachiosaurus - vores sortiment af Schleich Dinosaurs figurer er enormt. Vi har dinosaurer i alle størrelser, former og farver, som kan opfylde ethvert barns dinodrøm.

Men det stopper ikke her. Vi har også forskellige sæt, der inkluderer vulkaner, huler og æg, som gør legeoplevelsen endnu mere levende og spændende. Med Schleichs detaljerede og håndmalede dinosaurfigurer kan dit barn skabe sin egen forhistoriske verden, fyldt med fantastiske eventyr.

Så hvorfor vente? Lad din lille dinofan udleve sine drømme med Schleich Dinosaurs fra Kids-world. Med vores brede udvalg er vi sikre på, at du vil finde den perfekte dinosaur til dit barns samling.

Vælg mellem flere Schleich Dinosaurs sæt

Tag med dine børn på en rejse tilbage i tide med vores udvalg af Schleich Dinosaur sæt hos Kids-world.

Schleich Dinosaurs sæt er mere end bare legetøj - de er portaler til fantasifulde, forhistoriske eventyr. Disse Schleich Dinosaurs sæt er designet til at inspirere kreativitet, stimulere fantasi og indgyde en fascination for naturens vidundere. De er perfekte til at skabe en verden fuld af fortidsdyr, rig på spænding og mysterier.

Forestil dig en dag i livet for en Tyrannosaurus Rex med et sæt, der indeholder det frygtindgydende rovdyr, et gigantisk dinosauræg og klipper at gemme sig bag. Eller hvad med et eventyr med en planteædende Triceratops og dens unge, hvor de vandrer gennem frodige forhistoriske landskaber, undgår rovdyr og finder mad?

Schleich Dinosaurs sæt kan også bruges til at lege og lære om de forskellige arter, deres egenskaber og levesteder. Så ikke alene er de utroligt sjove at lege med, men de kan også være en kilde til viden og læring.

Tag springet, og dyk ned i verdenen af Schleich Dinosaurs sæt hos Kids-world - hvor den forhistoriske verden bliver levende.

Stort udvalg af forskellige Schleich Dinosaurs

Vil dit barn elske at bringe fortiden til live med en af de mest ikoniske dinosaurer, Triceratops? Med de utroligt detaljerede og robuste Schleich Dinosaurs triceratops modeller kan de gøre netop det. Dit barn kan skabe endeløse eventyr i den forhistoriske verden, fuld af planteædende gigantiske dyr, der går rundt i det vilde.

Spinosaurus sæsonen: Dominer dinosaurverdenen

Tag dit barns dinosaurlege til det næste niveau med en Schleich Dinosaurs spinosaurus. Dette frygtindgydende rovdyr var en af de største kødædende dinosaurer, der nogensinde har levet. Med sin enorme størrelse, lange, krokodillelignende kæber og karakteristiske rygfinne, er Spinosaurus figuren et ægte blikfang i din børns dinosaur samling.

Tyrannosaurus Rex tid: Kongen af kødædere.

Ingen dinosaur samling ville være komplet uden den legendariske T-Rex. Samtlige Schleich Dinosaurs T-Rex modeller bringer dette formidable rovdyr til live med utrolig detalje og nøjagtighed. Dit barn vil elske at genskabe eventyrlige scener, hvor denne majestætiske dinosaur regerer over sin forhistoriske verden.

Spring ind i de prehistoriske eventyr med Schleich Dinosaurs figurer hos Kids-world.

Schleich Dinosaurs figurer

Forestil dig et sted, hvor dinosaurene vandrer rundt, og den forhistoriske verden er i dit barns hænder. Det er præcis, hvad Schleich Dinosaurs figurerne gør muligt. Med en bred vifte af forskellige dinosaurarter, er det muligt for dit barn at genskabe deres egen version af den forhistoriske verden hjemme i stuen.

Hver Schleich Dinosaurs figur er omhyggeligt håndmalet og fuld af imponerende detaljer, der gør dem utrolig livagtige. Disse figurer er ikke kun super sjove at lege med, men også pædagogiske, da de inspirerer til læring om den fascinerende verden af dinosaurer.

Lad dine børn udforske fortiden på en sjov og engagerende måde med Schleich Dinosaurs figurer. Det bliver en forhistorisk opdagelsesrejse, de aldrig vil glemme.

Schleich Dinosaurs forskningsstation

Forestil dig et sted hvor dinosaurerne ikke kun vandrer frit, men også undersøges og studeres af dygtige forskere. Det er det utrolige univers, der kommer til live med Schleich Dinosaurs forskningsstation.

Med denne forskningsstation kan dit barn fordybe sig i rollen som en rigtig dinosaurforsker, komplet med sin egen forhistoriske samling af Schleich Dinosaurs figurer. Her kan dit barn bedøve og undersøge de forhistoriske kæmper og studere dyrenes adfærd og fysiologi. Kun fantasien sætter grænser.

Din lille palæontolog vil tilbringe timer i fascineret fordybelse, lige i centrum for sin helt egen dinosaurverden. Denne leg fyldt med viden og fantasi er netop det, Schleich Dinosaurs forskningsstation bringer ind i børneværelset.

Schleich Dinosaurs hule

Kan du høre ekkoet af brølene fra fortiden? Velkommen til Schleich Dinosaurs hulen. Denne fantastiske legetøjs grotte er perfekt til de dino eventyr, dine børn skaber med deres Schleich Dinosaurs figurer.

Med sin realistiske detaljering, som klippevægge og hemmelige skjulesteder, er Schleich Dinosaurs hule et spændende tilføjelse til enhver forhistorisk samling. Den er det ideelle sted for en T-Rex at ligge på lår, en Velociraptor at planlægge sit næste angreb, eller måske en flok Triceratops, der søger ly for stormen.

I en Schleich Dinosaurs med grotte får dit barn et legetøj, der stimulerer hans eller hendes fantasi, udvikler fortællerevner og udvider forståelsen af fortidens fascinerende verden. Lad dit barn dykke ned i den forhistoriske jungle med Schleich Dinosaurs hulen, og skabe sit eget eventyr.

Sådan får du Schleich Dinosaurs tilbud

Er du også vild med Schleich Dinosaurs fantastiske detaljer og høje kvalitet, men vil gerne spare lidt på prisen? Hos Kids-world har vi ofte gode tilbud på Schleich Dinosaurs legetøj, og vi deler gladeligt besparelserne med dig.

Det smarteste er at tilmelde dig vores nyhedsbrev. På den måde bliver du altid informeret, når der er gode tilbud på vej. Måske er det lige præcis dit barns yndlingsdino, der er på udsalg næste gang.

Gør dig klar til at dykke ned i forhistoriens verden med fantastiske Schleich Dinosaurs figurer. Tilmeld dig vores nyhedsbrev i dag, og vær den første til at høre om vores fantastiske Schleich Dinosaurs tilbud.

Køb Schleich Dinosaurs med gratis fragt

Når du handler her på shoppen, kan du, så længe at den skal leveres i Danmark, vælge at få leveret din sæt med Schleich Dinosaurs ganske gratis. Det er noget vi har tilbudt vores kunder i lang tid, og som vi vil fortsætte med at gøre.

Med dét sagt, håber vi på, at du fandt det sæt Schleich Dinosaurs i vores sortiment af Schleich Dinosaurs, som du ledte efter.

Har du specifikke ønsker, måske nogle andre modeller fra Schleich, som du godt kunne tænke dig at finde her på shoppen, skal du endelig bare sende os en mail med dine ønsker.

Tilføjet kurv